onsdag 11. januar 2012

Jul i Amerika

I og med at jul ikke er noe stort i her i Utah, har jeg ikke så mye og dele fra julen. Det som er anderledes er at vi åpner pakkene på morningene, lillesøster og lillebror gikk kjempe tidlig i seng på julaften som vi kaller det i Norge, mens jeg Drew, Logan og Andi var våkne til rundt 3 eller 4 om morningen. Alikevell var alle klare for åpning av pakker kl 6 om morningen.

Juletreet og alle gavene under!

I min familie har vi en tradisjon om at alle får hver sin nøkkel og vmor og vfar plukker ut 7 alve navn, vi får vite navnene, men vi må selv gjette hvilke alvenavn som passer med hvilken person. Så etter vi har åpnet opp julesokk gavene, må alle gjette hvem de tror har hvilket navn, den som har mest rett eller alle rett får gi ut gavene. I år var det Lillesøster Madi som gjettet flest riktig, jeg og Drew fikk 0 rette haha. Når alle hadde fått alle gavene, åpnet vi alt samtidig, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke så på hva jeg fikk fra hvem i og med at jeg vet at Kristie har kjøpt alt sammen uansett. Bortsett fra hva jeg fikk fra besteforledrene og JJ. Det var så utrolig mye pakker, tror aldri jeg har sett så mange pakker under ett juletre i mitt liv. Mest fordi det er så mange av oss. Vi gjorde egentlig ikke noe etterpå. Vi gikk alle rundt i pysjen resten av dagen, alle fikk matchende pysj av vmor, det får de hvert år! Det var en veldig bra jul, jeg var fornøyd, men norsk jul er så mye bedre og jeg liker julestemningen bedre også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar