søndag 8. januar 2012

Lately

Da var 5 måneder i USA gått og er akkuratt halveis gjennom året. Julen i USA gikk fint, hadde det kjempe gøy med vertsfamilien, nyttår var også vellykket selv om det er veldig anderledes og feire nyttår og jul her borte har jeg hatt det veldig gøy med gode venner. Uheldigvis slo hjemlengselen inn for fult rett etter jul så hadde noen tunge dager med mye hjemlengsel. Men eg god samtale med mamma, venner her i USA og vertsmor letter alt seg litt og etter noen dager kom lykken tilbake og alt ble mye bedre.

Den siste uken har jeg bare ligget hjemme på grunn av sykdom, som feber, sår hals og rennende nese. Heldigvis er Amerika veldig gode på drugs, for alt egentlig. Så nå tror jeg vertfall at jeg er snart helt frisk. Har vertfall hatt godt selskap bra brødre som går hjemme hele dagen, jeg har også fått gjort lekser, noe jeg er veldig stolt av i og med at jeg var og følte meg veldig syk.

Forresten så har det vært utrolig varmt i det siste, planla og ta på meg shorts og flipflops, no kidding. Det var som om våren plutselig kom midt i januar. Men i dag våknet jeg opp til 10 cm snø. Noe ALLE i Utah har ventet lenge på. Er det noe folk i Utah snakker om er det når snøen kommer og hvilket trekk du drar i. Snowboarding og slalom er det store om vinteren og folk skulker skolen bare for å dra opp i trekket. Det er ikke min plan altså! Har også vært på Monster truck show i dag med familien. Ganske kult og utrolig høylydt. Ellers har det ikke hendt så mye annet enn at vertsmor forlot oss for Dubai, hun er der på jobintervjuer og slikt, kommer hjem om 1-2 uker. Huset er ganske tomt og rotete uten henne!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar