torsdag 12. januar 2012

Første del av skoleåret

I dag var siste dag av første halvdel av skoleåret. Hva jeg liker med skolen her borte er at hvis du har en dårlig karakter i en av klassene dine kan du gå til den læreren og spørre hva du kan levere inn av oppgaver for å få bedre karakter. Så i dag satt jeg igjen i matten for å levere inn alle matteleksene, når du er syk i usa er det ikke sånn som det er i Norge. Her må du nemlig gjøre alle leksene du har mistet med og være syk eller borte. Og siden jeg lå syk en uke etter jul hadde jeg mye jeg måtte gjøre i alle klassene, men mest i matte.

 Så denne uken har jeg ikke hatt tid til noe annet enn lekser. Vi hadde også gym test i Fit 4 Life, vi måtte ta så mange sit-ups man kunne på 1 minutt, hvor mange push-ups man kunne på 40 sekund, se hvor tøyelig man er( ja det var en test... Latterlig), hvor fort man kan springe og hvor lang tid du bruker på og springe en mil (13 runder rundt gymsalen) i dag hadde vi en egen push-up test der man må ta 40 push-ups og hun teller hvor sent man gjør det og du MÅ ned i en 90 graders vinkel!

Heldigvis har vi i morgen og Mandag fri, å Tirsdag er min nye timeplan. Har noen kjempe kjekke klasser! Skal vise timeplanen senere. Så etter å ha gjort leker for harde livet i en uke er det godt det er over for nå. Resten av dagen har gått med på og se på tv og sove. Akuratt nå sitter jeg barnevakt for Karstyn på 8. Ingen andre er hjemme, så nå ligger Karstyn og halv sover på fanget mitt mens vi ser på Scooby Doo. Har også laget macaroni and cheese i dag for meg og Karstyn. Så nå er det snart legge tid så må jeg øve på en siste prøve i badmington som jeg skal ta i morgen selv om jeg har fri. Har blitt veldig skoleflink etter og ha bodd her borte altså! Gjør lekser når jeg er syk å greier! Håper alt er bra hjemme. Snakkes!


Slenger med 2 bilder jeg tok for min final i photography:
Pasha

Solnedgangen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar