fredag 13. januar 2012

Fredag den 13

Så siden jeg har vært så dårlig med å blogge, å mamma har klaget litt, tar jeg fatt på bloggingen igjen. Mest fordi jeg er alene hjemme i dag siden vi har fri og fordi jeg ikke har bedre å gjøre nå når jeg ikke har lekser. stryk den. jeg har fktisk lekser..., men syns jeg fortjener litt fri etter alle leksene jeg har gjort denne uken. Familie og venner reagerte til og med på min intense lekse jobbing. Når du bor i en familie der 1000 folk kommer og går hver eneste minutt er det litt vanskelig og sitte oppe på kjøkkenet og gjøre lekser. Satt på rommet en dag for å jobbe med alle leksene jeg hadde. Etter 10 min på rommet blir jeg jaget opp av Karstyn fordi han vil jeg skal se på tv med han. Derfor mamma blir det noen sene kvelder fordi da er det stille i huset og lettere å gjøre lekser (og fordi jeg er avhengig av facebook og dere dumme telefonselgere ringer meg kl 2 på natten hver kveld). But hard work pays off. Bare se på karakterene mine:
For en uke siden var vel alt dette bare F's..
Ellers er alt annet tipp topp. Vmor koser seg i Dubai mens vi andre sitter hjemme i kulden, jeg teller ned til Hawaii. Drew blir stadig spurt med på date og jeg er hans personlige rådgiver som må bestemme om de er søte nokk eller ikke, og Drew og Logan er mine rådgivere for om guttene er bra nokk for meg, pappa du er herved utkokurert. Logan er opptatt med P96 som er en workout for folk som skal i militæret. Madi er vell opptatt med venner og gutter, noe alle 14 åringer er. Karstyn ser alt for mye på tv og spiser alt for mye ost. Dean ser vi ikke så mye til i og med at han Bowler og råtner nede i kjellerstua. Det var en liten oppdatering på hva som skjer i huset for tiden, ikke så mye med andre ord.

Ei venninne av meg reiste hjem fra USA i går, og helt innerst inne kjenner jeg et jeg er sjalu. Når jeg fikk meldingen om at hun var kommer frem til Oslo og ventet på neste fly til Bergen ønsket jeg heller at det var meg. Det er ikke så mye hjemlengselen lengre, mer at jeg føler meg ferdig her. At jeg har fått sett og opplevd det jeg har hatt lyst til og oppleve. Det er selvfølgelig steder jeg fremdeles vil dra og se men jeg har fått min dose av Amerikansk kultur og skole. Men en del av meg vil også bli igjen, flere venner av meg har spurt om jeg ikke bare kan bli igjen her i og med at jeg blir ferdig med skolen her borte. Tror det blir veldig veldig vanskelig og dra hjem, vanskeligere enn det og dra hjemmefra. Det er vel det som får meg til og fortsette, alle jeg har blitt kjent med her borte. Jeg har det vertfall bra og trives, det er det viktigste.

Trenger noen highlights i håret ja!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar