fredag 20. januar 2012

its great to be 8 + 8!

Så i det siste har vi fått masse snø, eller snøen kom Onsdag kveld men forsvant Torsdag morning. Vi prøvde å komme oss til vertssøknene mine sin far, men ikke før vi kom ned til hovedveien en gang sklei vi bort i fortauskanten og videre ned ut på hovedveien. Heldigvis ble vi ikke truffet av en annen bil som var i nærheten. Det gikk heldigvis, det ironiske er at vsøs spurte om jeg ville være med til faren deres slik at hvis vi kom til å komme i en bilulykke, døde vi hvertfall sammen, og det skjedde jo nesten! Bare nesten da. Når vi nesten var fremme kom vi oss ikke opp den lille slakke bakken på ca 10 vinkelgrader å jeg og vsøs måtte ut og dytte bilen, det hjalp ikke så mye i og med at vbror, Drew har dritt dekk på bilen og det var verre en ullsokker på polert gulv, altså såpeglatt. Drew bestemte seg for å få litt fart og forlot meg og Madi alene i snøstormen, han kom seg heldigvis opp bakken, men gadd ikke stoppe for å ta med seg meg og Madi så vi måtte springe bak bilen helt hjem.
Når alle sammen var trykt inne og Madi kunne hente gymtøyet sitt, ringte Drew alle vennene sine og fortalte om denne nervepirrende turen på hele 500 meter som nesten endte i døden, han glemte hele tiden og nevne de kjære søstrene hans som faktisk måtte ut og dytte bilen, heldigvis var jeg der til og minne han på det. Det var jo den beste delen av hele historien.
Da vi kom hjem hadde vi skli konkurranse og vi fant ut at kirkesko et bedre enn skøyter når du skal skli, de sklir KJEMPE langt! Så vbror var ute i finstasen for å vise meg hvor langt han kunne skli. Ganske langt egentlig. Deretter serverte jeg kylling og ris til hele familien, eller servert av askepott, mitt serverings navn. har også laget en sang, men den trenger ingen å høre. Karstyn har blitt bitt av lese basillen og han leser bok, etter bok, etter bok, høyt så alle hører enten du er oppe eller nede. Så vi hadde koselig familie stund med Karstyn som historie forteller.
Deretter var det legge tid for alle mann unntatt meg som er blitt bitt av Skyrim basillen og ble sittende oppe en stund og spille Xbox, det er vel inget annet og forvente når du har flertall brødre i familien som bare spiller videospill hele dagen. Vi har også startet et familie trenings program, med zumba og lav karbo diett, så har jeg også yoga på skolen, i morgen faktisk. Ellers ikke så mye nytt. Grandiosa er herved utkonkurrert med ferdig pizza fra pizza hut.
Var også på basketball kamp mot min gamle skole, rart og se dine gamle klassekammerater bli knust av min nye skole. Fikk også møtt McCall, Kimmy og Steve, og selvfølgelig min søte lille cheerleader Hayley! Ellers er det alltid kult og dra til McDonalds for å henge, å vi skrev gratulerer med dagen til en venn på skolen, på skiltet på Kirt's diner, ganske morsomt!
Ikke så kaldt her enda, vi går fremdeles i t-skjorte!

Great to be 8 + 8! 100%♥
Happy Birthday, Bwooke

Her pyntet vi på det skiltet vi ikke hadde lov til å røre, vi puttet på COOL.
Ups! (unnskyld mamma og pappa skal ikke gjenta seg)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar