lørdag 12. november 2011

snowy day

Svert lite skjer i Utah i dag, har egentlig tibrakt mesteparten av tiden min forran pcen for å snakke med mamma og pappa eller stappet trynet mitt i mat. Ingen er hjemme i dag, alle 4 ungene som bor her er borte. Så her sitter jeg alene med mine vertsforeldre som tilbringer all tid nede i tv rommet forran tven med rare serier. Jeg liker egentlig og se på tv serier med dem, føler meg som en del av familien.


I går derimot var utrolig kjekk, jeg og hele familien dro på is hockey kamp og det er noe av det kjekkeste jeg har gjort på lenge. Vi hadde VIP biletter som gjør at vi får ta heis opp med istedet for å gå opp alle de 200 trappetrinnene og vi får eget rom med drikke, popcorn og chips and salsa. Utsikten fra rommet vår er ikke til å klage på heller. Kampen var ganske bra også, vi fikk til og med se en slosskamp! Og selvfølgelig vant Utah over Colerado, men det var likt nesten hele kampen så de måtte til med overtid og straffe konk for å fåen vinner. Så min nye favoritt sport er hockey men bare fra VIP suiten vi hadde.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar