mandag 7. november 2011

A new home, a new life

Har kommet godt til rette i min nye familie på 7 søsken totalt, inkludert meg selv. Huset er komfortabelt og romslig og alle i familien er kjempe hyggelige og imøtekommende. Familien er ingenting som det jeg bodde hos fra før. Jeg føler meg kjempe komfortabel rundt alle og det er alltid en morsom samtale rundt bordet.
Jeg og Kristie(vertsmor) har hatt en god dag sammen der vi fikk meg inn i skolesystemet osv etter det hadde vi en god og lang samtale om absolutt alt. Jeg fortalte henne om hvordan det var hos min tidligere familie og hvordan min familie i Norge er osv. Hun fortalte meg litt om hvordan hun var som person på min alder og at hun har vert utvekslingselev i Tyskland. Jeg har funnet ut at vi er ganske like noe som gjør at det er lett og prate med henne noe som føles veldig godt. Satser bare på at første skoledag blir bra selv om det er veldig anderledes enn Davis High.

mitt nye rom

 

Tv-stua, elsker stolene!

Tv-stua oppe


Front living room.  


Kjøkkenet

min nye hund <3

Uteområdet


mitt nye bad delt med 2 gutter

fornøyd jente i verdens beste vertsfamilie


7 kommentarer:

  1. Så kjekt at den nye familien va bra, det såg kjempe koselig ut der og! Du må hilsa vertsmorå de og sei hu må passe godt på deg, fra oss! heheh! Håpe du får det fint på de nye skolen, du får jo oppleve mye mer nå som det e to skoler du har gått på! Lykke t :D

    KLEM GURO!!!

    SvarSlett
  2. Veldig fint bilde på nattborde og!! hehehe

    SvarSlett
  3. Haha elske bilde! Ska laga bildevegg på romme mitt etterhvert me masse bilder fra folk hjemma og her :) dokk må komma øve! Hadde vært kjempe gøy!

    SvarSlett
  4. så bra du fikk byttet vertsfamilie, glad på dine vegne vennen <3

    SvarSlett
  5. Hva var grunnen til du byttet vertsfamilie?

    SvarSlett
  6. Så godt at ting går bedre! Jeg byttet også verts familie. Den første jeg havnet hos hva rett og slett ekle. Det var så skittent og v-mor hadde to helt forskjellig personligheter og det var ikke noe bra. Men jeg fikk bytte og når går det ti ganger bedre. Fikk gå på den samme skolen :-) Flyttet du til en helt annen plass da du byttet ?
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  7. Jeg byttet fordi jeg ikke trivdes så godt egentlig og fordi huset jeg bodde i ikke var noe serlig, jeg kom heller ikke så godt overends med familien så det var bedre og bytte.
    Jeg bor nå 40 minutter unna der jeg bodde før.
    :-)

    SvarSlett