tirsdag 22. november 2011

Alt er ikke en dans på roser


Hvertfall ikke når du hører at en Norsk utvekslings elev er død, det er forferdelig trist når slike ting skjer, hvertfall når familien din er på andre siden av jorden og ikke kan gjøre stort. Det gjør meg utrolig trist og nervøs på vegne av meg selv og mine venner og familie i Norge. Siden det er thanksgiving her i USA vil jeg dele ett par ting jeg er takknemmelig for. Jeg er evig takknemmelig for at de foreldrene jeg har er mine foreldre, jeg er takknemmelig for at de alltid er der for meg når jeg trenger det, jeg er takknemmelig for at dere lar meg ta tak i drømmene mine og støtter meg fult ut, jeg er takknemmelig for at jeg har noe å komme hjem til, å at jeg har det hjemmet jeg har. Er det noe jeg har lært mens jeg har vært her i 3 måneder er det definetivt å være takknemmelig for det du har og de menneskene som er glade i deg. Familien er det beste man har.

Folkene her teller ned til julen 2011, mens jeg teller ned til julen 2012 som jeg skal feire med min egen familie hjemme i Norge.


mamma og pappa ♥


Min herlige familie

2 kommentarer:

  1. Så søtt synne! tror alle hjemma glede seg mye te du komme hjem igjen:D
    mange klemmer fra Veronica

    SvarSlett
  2. Glede meg te og se deg igjen! Stor klem fra Synne

    SvarSlett