mandag 29. august 2011

Har blitt spurt til Homecoming

Jeg ble spurt til Homecoming i dag på skolen av en søt gutt jeg har Engelsk og Deskpublishment med. Han er en utrolig koselig og ganske morsom, men ikke som date til Homecoming.
Her i USA er det og spørre en jente til Homecoming utrolig stort. De gjør en utrolig stor greie ut av det, ei i gymklassen min hadde fått rommet sitt totalt dekorert med dopapir og en liten lapp der det stod "Do you want to go with me to Homecoming". Men etter at du har blitt spurt må du svare, som også må gjøres om til noe stort. Aner ikke hvordan jeg skal svare eller hva svaret er. Tror jeg drøyer den litt og ser om jeg får noe bedre tilbud, HE-HE.



2 kommentarer:

  1. Så gøy Synne!! :D Heldige deg som for oppleve det!
    Kan du ikkje visa bilder fra rommet/huset ditt?, kanskje nabolaget(fina huset) eller skolen, nye venner?? :D
    -klem Guroooooooo :)

    SvarSlett
  2. hørres ut som du har det kjekt der nere!
    Savne deg <3
    Jaa som guro skreiv, kan du ikje legga ut merre bilder av folk og ting osv, kjekt og se kossen du leve liksom :-D
    <3

    SvarSlett