tirsdag 2. august 2011

A goodbye, but not for forever

I går var siste gang jeg så vennene mine på ett helt år. Tror ikke det har gått helt opp for meg og heller ikke mine venner at jeg skal være borte ett år. Er så vandt med og se dem hver dag på skolen osv så det føltes bare ut som vi skal møtes mandag morgen den 22. August, men virkeligheten er at den 22. August begynner jeg på en amerikansk skole helt på den andre siden av Atlanteren. Rart å tenke på.

Det var en veldig koselig kveld, men den endte litt tårevått når vi begynte å si hade. Håper bare på at noen av vennene mine kommer over i slutten av året som de har lovet. Fikk også fine gaver av noen av vennene mine, kjempe søtt gjort og helt uforventet! Elsker overraskelses gaver.



Så nå skal rommet pyntes hvis jeg klarer og få med meg alt :)

Resten av kvelden gikk med på å snakke i telefon med Iben Helene, rar men søt jente. Hun har ikke fått familie enda. Det beste til slutt. Så vi må nokk snakkes på Hawaii.

6 kommentarer:

  1. Duuude... rar? Hahaha dimling <3 Snakkes på Hawaii! God tur vennen

    SvarSlett
  2. haha, rar gjør deg søt <3

    SvarSlett
  3. Good tur Synne, det blir nok fantastisk! god tur og kos deg kjempe mye :)

    SvarSlett
  4. hei! lurte på hvilke andre kostnader som kommer med utnom programavgiften for å dra på utvekling når du reiser med STS?

    SvarSlett
  5. Hei! Det kommer ann på hva du vil betale for. Det ekstra jeg her betalt for er statvalg (som du får igjen dersom du ikke får plassering i en av de statene du valgte), NY forberedelseskurs og så betalte jeg en sum for at jeg kunne trekke meg når som helst før avreise. Men du finner mer informasjon om dette på STS sine hjemmesider :)

    SvarSlett