onsdag 3. august 2011

Første etappe

I dag startet den store reisen mot Utah, USA. Første etappe er Oslo, jeg ligger nå i senga på Radisson Blu Gardemoen og kjenner på følelsen hvordan det blir å forlate norsk jord, venner og familie. Pappa kjørte oss til flyplassen og når vi sa hade klarte jeg ikke holde inne tårene mer. Det var vanskelig å si hade og jeg savner han allerede! I morgen blir det og si farvell til mamma... Det og si hade er det aller vanskeligste. Hater det.

I morgen skal jeg opp kl 5, hvis ikke tidligere. Skal ha frokost date med Helene før vi skal møtes alle sammen fra Norge på Gardemoen så andre etappe, Heathrow London. Der møter vi resten av STS NY forberedelses crewet. Så tredje etappe NYC, der blir vi i ei uke. Gleder meg som en gal!

1 kommentar:

  1. Nå er dere på flyet, håper det er en fiiin flytur!! Oppdater meg på Facebook så ofte som mulig, skulle ønske jeg var der med dere...

    SvarSlett