søndag 3. juli 2011

Nye venner

Noe av det beste med og være utvekslingselev er at man bli kjent med så mange nye hyggelige folk. Jeg har allerede blitt kjent med mange som som skal på utveklsling, både til USA og andre plasser. De fleste er faktisk jenter, det er svært få gutter, noe som bare må bety at vi jenter er mye tøffere og eventyrlystne enn det guttene er.

Jeg har vært så heldig å blitt kjent med disse søte jentene. Det er rart hvor fort du lærer folk å kjenne når du er i samme situasjon. Dessverre reiser vi ikke samtidig til NY. Noe som er kjempe kjipt. Men jeg er så heldig som får reise med søte Helene. Alle jentene har ikke fått familie enda, så jeg håper at de som er igjen reiser samtidig som oss. Utrolig glad for at jeg har blitt kjent med dere alle, dere har gjort det og være utvekslingselev mye kjekkere. Veldig glad i dere alle.
Det fine bilde jeg fikk av Eirin som bursdagspresang fra jentene, glad i dere <3


3 kommentarer: