lørdag 7. april 2012

Easter time å påskeegg jakt!

 I dag har jeg dratt opp til Idaho med familien for å dra til Mackenzie sin dåp. Etter noen timer i kirken dro vi til dem for å ha en Påskeegg jakt med familie og venner. Det var utrolig gøy, ha en så stor familie der de fleste er i 5 års aldren er egentlig ganske gøy. Jeg var tross alt den elste i og med at ingen av brødrene mine dro. Koste meg vertfall med de minste, godt og være 10 år igjen.

De minste koser seg på lekerommet

Lille søte Elle
"Onkel" Casey som leker med alle de mindre haha
Sis
Jakten på gullegget og andre egg er i gang 


Lillebror på eggjakt


"onkel og tante"

Sis som ikke er med på å lete etter egg

Ethan med sine egg

Modellen min Elle


Ethan fant gullegget

Kjempe glad over å ha funnet gullegget


Premier

Bytting av premier


Ca 1/3 av familien

Jeg og vsøs i solen


Fin dag i Idaho

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar