tirsdag 28. februar 2012

Hawaii

Da var jeg kommet hjem fra en fantastisk uke på Hawaii, det er uten tvil den beste uken jeg har hatt i løpet av utvekslings året. Jeg har blitt kjent med mennesker fra hele verden, sett og vært med på utrolig spennede og kjekke ting. Jeg har også lært om flere kulturer, som den hawaianske kulturen, kulturen fra Fiji, Haiti og andre spennende plasser som ligger i området rundt Hawaii.
Uka på Hawaii gikk forferdelig fort, vi tilbringte dagene på stranden, eller andre steder som det pologneske kultursenteret, Perl Harbor, hiking, Dole plantasjen, og Paradise Cove. Skulle gjerne vært igjen der i en uke eller mer, det var skikkelig tungt og komme hjem. Ikke bare for meg, men fleste parten av studentene og lederene lengtet når vi var kommet tilbake til hverdagen. Det var en uforglemmelig tur, med mye morro, shopping, bading og avslappning. Drar gjerne tilbake!

Gruppe bilde fra Paradise Cove, siste kvelden.

Hiking

Koser oss i 2 meter store bølger

Surfing første dagen

Dole plantasjen
North Shore, kjent for surfekonkurranser for profosjonelle surfere.

Snorkling

Top 5 i verden med best snorkling. Så ikke noe spesielt kult jeg, bare en humuhumunukunukuapua'a
(Hawaii'an state fish)

Perl Harbor
Bilder fra noe av det kjekke jeg har opplevd fra uken på Hawaii.

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som en fantastisk tur!
    Savner deg <3
    Stor klem fra Mari og Margaret

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk begge!
      Prøver og kose meg så mye som mulig de siste månedene jeg har igjen her.
      Det har gått forferdelig fort og det nermer seg hjemreise.
      Skal bli godt og komme hjem.

      Slett