lørdag 29. oktober 2011

JEG SKAL TIL HAWAII

Har nå tatt tak i min andre store drøm (min første drøm er og bo i USA selvfølgelig) men min andre drøm er nemlig å dra til Hawaii. Jeg håper og dra den 18 Februar med mine søte venner fra STS-Norge og forhåpentligvis noen Svenske også. Gleder meg MASSE og tror dette kommer til og bli ett ubeskrivelig eventyr. Har faktisk jobbet hardt for å få lov til og dra, jeg hadde nemlig ikke helt optimale karakterer for å få lov til å dra, men heldigvis etter mye hardt arbeid fikk jeg bedre karakterer.
SÅ HAWAII HERE I COME!

 Jeg tenker på hvor heldig jeg faktisk er som får oppleve alt det jeg får oppleve. Jeg er 17 år og når jeg kommer hjem kan jeg faktisk fortelle å være stolt over meg selv som flyttet til USA som 17 åring og som har fått oppleve den amerikanske kulturen på en annen måte enn det en turist gjør, for jeg har nemlig bodd her i 3 måneder og har flere måneder igjen.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar