lørdag 15. oktober 2011

Car Accident

Så det som har skjedd i det site er at jeg har vært i min alle første bilulykke noen sinne. Jeg og en som heter Corby var på vei hjem fra en fotball kamp og da snakker vi norsk fotball da han plutselig så noen han kjente og vinket, han la derfor ikke merke til at bilen forran han stoppet for å plukke opp noen langs veien så i det han snudde seg for å se på veien igjen trødde han på bremsen i full panikk men rakk ikke stoppe før vi kjørte rett inn i bilen forran. Jeg merket ikke at han ikke fulgte med på veien så jeg forstod ikke hvorfor han ikke stoppet når bilen forran stoppet. Så akuratt når jeg skulle skrike stopp merket han det selv og bremset så godt han kunne. Jeg er bare evig takknemmelig for at både jeg og Corby hadde bilbelte på. Det er så mange her borte som kjører uten bilbelte, hadde jeg ikke hatt på meg bilbelte hadde jeg nokk fløyet ut av frontvinduet. Jeg endte likevell opp på sykehuset bare for å sjekke om alt var i orden og kom hjem med noen piller for muskel avslappende og smertestillende. Det hele endte bra bortsett fra at Corby's bil er totalvraket og vil nokk aldri havne på veien igjen... R.I.P Thumpr.

Snap-photo av meg og Corby etter ulykken

Totalvraket Thumpr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar