torsdag 18. august 2011

Den første uken i Utah

De første dagene her nede har vært travle, det er alltid noe som skjer eller noe å se.
Jeg har vært her i snart en uke og jeg trives ganske godt her allerede. Jeg har også rukket og se ganske mye på den korte uken jeg har vært her. Jeg har vært i fjellet og hiket (som man sier på engelsk) to ganger, naturen minner litt om Norge, men er samtidig veldig forskjellig og det er døende varmt ute. Vurderer snart og grave mitt eget badebasseng i hagen til vertsfamilien. Vi har også vært på drive in movie for å se Harry Potter part 2. Ganske kul opplevelse i og med at vi ikke har det i Norge. Vi har også besøkt Lagoon som er en fornøyelses park med badeland. Utrolig masse gøy der! I går var vi en plass der de har live musikk, boder med mat eller ting du kan kjøpe. De selger også dyr som kaniner, høner og hunder som skal omplasseres. Ganske gøy opplevelse, alt var veldig country, men det var gøy.
Drive in movie
Har blitt kjent med noen av de som bor i området, men snart flytter alle til college. Alle her er kjempehyggelige og i møtekommende noe som gjør det å bo her mye kjekkere. Har selvfølgelig litt hjemlengsel, men satser på at det går over når skolen begynner. Men først er det avgårde til Las Vegas på fredag noe som vil utrolig gøy! Gleder meg masse!
Ute med Gio og nabojentene Anne og Lauren.

1 kommentar: